نمایش مستند
درخشش و بعد از درخشش به کارگردانی نادر طریقت
درخشش ستارگان سینما

منوی اصلی

به وبلاگ تخصصی درخشش و بعد از درخشش خوش آمدید

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فیلم مستند درخشش و آدرس derkhshesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
نمایش مستند
ن : هنگامه طریقت ت : جمعه 13 تير 1393 ز : 19:27 | +

 

 

نمایش مستند "درخشش" نادر طریقت در

کانون فیلم کوتاه لاهیجان

مستند هفتاد و پنج دقیقه‌ای "درخشش" به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و کارگردانی ناد طریقت نگاهی دارد به گوشه‌ای از زندگی بازیگران پیشکسوت تاریخ سینمای ایران.

کانون فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان لاهیجان در آخرین برنامه نمایش فیلم‌های مطرح خود در سال 1389 مستند "درخشش" ساختهنادر طریقت را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش "لاهیگ" به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان لاهیجان، این برنامه قرار است در ساعت چهار و نیم عصر روز سه‌شنبه بیست و چهارم اسفند ماه در سالن طبقه سوم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با حضور تمامی علاقه‌مندان به سینمای مستند به نمایش درآید.

مستند هفتاد و پنج دقیقه‌ای "درخشش" به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و کارگردانی ناد طریقت نگاهی دارد به گوشه‌ای از زندگی بازیگران پیشکسوت تاریخ سینمای ایران.

نادر طريقت، متولد سال 1340 در تهران، فارغ‌التحصيل رشته روزنامه‌نگاري از مركز رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي می‌باشد.

او از سال 1368 به‌طور فعال در زمينه نويسندگي و خبرنگاري در مطبوعات حضوري مستمر داشته و عضو انجمن نويسندگان و منتقدان سينماي ايران، عضو انجمن مستندسازان سينماي ايران، عضو انجمن عكاسان مطبوعات ايران و عضو انجمن انيميشن ايران (آسيفا) مي‌باشد.

وي از سال 1370 در سينما شروع به فعاليت كرد و در سال 1372 فيلم كوتاه خود به نام "توپ‌هاي محله ما" را ساخت و تاكنون مبادرت به ساخت فيلم به صورت ويدئويي، 16 م.م و 35 م.م در زمينه‌هاي مختلف داستاني، انيميشن، مستند، كودكان، جنگي، نماهنگ و ... نموده است. طریقت در سال 1383 دفتر فيلمسازي خود به نام "مؤسسه فيلمسازي هفتمين هنر هستي" را راه‌اندازي نمود.

فيلم‌هاي ساخته شده توسط طریقت در اكثر جشنواره‌هاي داخلي و خارجي شركت كرده و تاكنون چندين جايزه، ديپلم افتخار و تقديرنامه دريافت نموده است. از جمله فيلم‌هاي ساخته شده او عبارتند از: سلام، قاعده بازي، تحول، سين مثل سيب، شقايق، سالن‌هاي عشق و ...

شایان ذکر است، کانون فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان لاهیجان در سال 1389 بیش از سی جلسه نمایش فیلم‌های کوتاه  مطرح در روزهای سه‌شنبه هر هفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار نموده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نمایش فیلم درخشش در لاهیجان,
.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به درخشش و بعد از درخشش به کارگردانی نادر طریقت مي باشد.
.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.